Hop til indhold
Amagerdreng83

Nicole Bülow - absolut VERDENSKLASSE!!!

Recommended Posts

Åh altså! Så fik jeg ENDELIG mulighed for at besøge Nicole Bülow @Din danske Girl Next Door Pussy Galores som den første her fredag morgen. I starten af året forsøgte jeg flere gange at få en aftale i hus, men måtte aflyse alle (tre) gange på grund af uforudsete hændelser i min dagligdag. Men nu lykkedes det endelig, og det har været hele ventetiden værd :wub:
 
Jeg er på vej hjem i bussen og er ét stort smil over hele femøren. Nicole er simpelthen vidunderlig. Hun har den skønneste personlighed, er åben og utrolig nem at snakke med og helt nede på jorden. Hun har en kamplækker krop, helt perfekte bryster, en røv der kan fortrylle og forføre og så er hun tonser fræk på lagenet. Jeg havde stor stor fokus på at forkæle hende med kys, slik og nus over hele hendes smukke krop, og hun gengældte det i allerhøjeste grad; VIDUNDERLIGT blow, lækre sorte kys til hende, drømmende skøn cowgirl og doggy og ikke mindst sanselige og nærværende våde kys. Nicole har den dejligste personlighed og jeg følte, at hun også nød at jeg var der. Jeg har ikke nok ord i munden til at kunne beskrive hvor dejlig en oplevelse det var, og ikke siden mit første møde med Victoria DaVinci i efteråret 2021 er jeg blevet rørt over et GP-besøg og blevet lidt fugtig i øjenkrogene fordi det var så vidunderlig en oplevelse. Nu siger jeg det lige igen: Nicole er en GP i absolut TOP eliten! <3
 
Mit 2022 endte med det bedste nytårsknald, man kunne forestille sig. Nicole er en ægte funklende stjerne på GP-himlen - TAK for muligheden for at besøge dig, dejlige dejlige Nicole. Jeg håber, at kunne besøge dig igen en dag (eller mange) i det nye år. <3
 
Redigeret af Amagerdreng83
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Strandløven skrev, for 5 minutter siden:

Congrats Bro, hvor er det fedt at at læse din anmeldelse. Håber jeg selv kan kigge forbi en dag.

Godt nytår.

Du må i allerhøjeste grad unde dig selv et besøg hos Nicole. Jeg synes, der er langt imellem de helt og aldeles episke oplevelser, der går over i min personlige GP-historie som værende oplevelser, jeg aldrig vil glemme. Nicole er én af de personer <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har anmeldt din anmeldelse og bedt om at den flyttes til anmeldelser...... Det er jo ikke en efterlysning (hvor den ligger nu).

Men tak for anmeldelsen. Nicole ser dejlig ud, og lyder også til hun ér dejlig. Og så har hun præsteret at komme med nogle ret intelligente indlæg herinde, synes jeg. Og jeg tænder i dén frad på intelligens. Så det sammenholdt med din gode anmeldelse, betyder jo nok at jeg må se at få besøgt hende....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nicole.

TAK.

 

 

Tak fordi var at træffe på Danmarks Bedste Lysthus med danske piger.

Håber virkelig at det stadig bliver muligt at træffe dig et par gange om måneden. Eller bare en! Gerne eftermiddage.

 (Når du skal have afsporing fra dine bøger og eksamen ) et eller andet sted i 2023.

Godt Nytår! 

Må du nyde Pussy Party'et så meget at du kommer hurtigt tilbage!

God vind fremover! 

Hov...:unsure:

Ja det må være en anmeldelse og ikke efterlysning

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 16 minutter siden:

Jeg har anmeldt din anmeldelse og bedt om at den flyttes til anmeldelser...... Det er jo ikke en efterlysning (hvor den ligger nu).

Men tak for anmeldelsen. Nicole ser dejlig ud, og lyder også til hun ér dejlig. Og så har hun præsteret at komme med nogle ret intelligente indlæg herinde, synes jeg. Og jeg tænder i dén frad på intelligens. Så det sammenholdt med din gode anmeldelse, betyder jo nok at jeg må se at få besøgt hende....

 

Det var ikke muligt at vælge andet end “Efterlysninger” da jeg trykkede på “Anmeldelser af piger” - og så er det jo ikke helt nemt at lave et anmeldelsesopslag. Men dejligt at opslaget er anmeldt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amagerdreng83 skrev, 1 time siden:
Åh altså! Så fik jeg ENDELIG mulighed for at besøge Nicole Bülow @Din danske Girl Next Door Pussy Galores som den første her fredag morgen. I starten af året forsøgte jeg flere gange at få en aftale i hus, men måtte aflyse alle (tre) gange på grund af uforudsete hændelser i min dagligdag. Men nu lykkedes det endelig, og det har været hele ventetiden værd :wub:
 
Jeg er på vej hjem i bussen og er ét stort smil over hele femøren. Nicole er simpelthen vidunderlig. Hun har den skønneste personlighed, er åben og utrolig nem at snakke med og helt nede på jorden. Hun har en kamplækker krop, helt perfekte bryster, en røv der kan fortrylle og forføre og så er hun tonser fræk på lagenet. Jeg havde stor stor fokus på at forkæle hende med kys, slik og nus over hele hendes smukke krop, og hun gengældte det i allerhøjeste grad; VIDUNDERLIGT blow, lækre sorte kys til hende, drømmende skøn cowgirl og doggy og ikke mindst sanselige og nærværende våde kys. Nicole har den dejligste personlighed og jeg følte, at hun også nød at jeg var der. Jeg har ikke nok ord i munden til at kunne beskrive hvor dejlig en oplevelse det var, og ikke siden mit første møde med Victoria DaVinci i efteråret 2021 er jeg blevet rørt over et GP-besøg og blevet lidt fugtig i øjenkrogene fordi det var så vidunderlig en oplevelse. Nu siger jeg det lige igen: Nicole er en GP i absolut TOP eliten! <3
 
Mit 2022 endte med det bedste nytårsknald, man kunne forestille sig. Nicole er en ægte funklende stjerne på GP-himlen - TAK for muligheden for at besøge dig, dejlige dejlige Nicole. Jeg håber, at kunne besøge dig igen en dag (eller mange) i det nye år. <3
 

Flot og rørende anmeldelse. Det kommer jo slet ikke bag på mig, at smukke Nicole Bülow er en drømmepige, for hendes søde svar herinde, bl.a. til mig, fortæller jo om en pivfræk, men også dannet og varm person, der værdsætter fælles glæde. Det, der kommer bag på mig, er, at jeg ikke besøgt hende endnu.

Men jeg har netop fået nye smarte briller - og en helt ny horisontlinie toner frem. Glæder mig til at møde dig, Miss Bülow.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 44 minutter siden:

Det, der kommer bag på mig, er, at jeg ikke besøgt hende endnu.

Men jeg har netop fået nye smarte briller

Ja, det kan jeg da godt se. De ting hænger jo sammen

Del dette indlæg


Link til indlæg


@Amagerdreng83 Endnu en gang tusind tak for en dejlig oplevelse sammen og den fine anmeldelse. Det var en fornøjelse. Jeg glæder mig til at se dig igen :wub:

@Strandløven, @tvr, @ppd & @Signor Cuoco - Jeg vil glæde mig til at møde jer i det nye år. Og håber det kan gå op i kalenderen, selvom jeg kun kommer til at være på PG en gang i mellem <3

Rigtig godt nytår ;-*

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChristianX skrev, for 7 timer siden:

Nicole er meget meget dejlig :wub:

Ja, hun ser så dejlig ud! 

Hold øje med hvornår skønheden kan finde tid i kalenderen til at besøge PG,  igen. Eller måske annoncere et andet sted <3

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Din danske Girl Next Door skrev, for 16 timer siden:


@Amagerdreng83 Endnu en gang tusind tak for en dejlig oplevelse sammen og den fine anmeldelse. Det var en fornøjelse. Jeg glæder mig til at se dig igen :wub:

@Strandløven, @tvr, @ppd & @Signor Cuoco - Jeg vil glæde mig til at møde jer i det nye år. Og håber det kan gå op i kalenderen, selvom jeg kun kommer til at være på PG en gang i mellem <3

Rigtig godt nytår ;-*

@Din danske Girl Next Door er det korrekt at du stopper?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jakoblaursen skrev, for 2 timer siden:

@Din danske Girl Next Door er det korrekt at du stopper?

Hej @Jakoblaursen

Det er korrekt at jeg stopper på torsdag aften. Jeg kunne ikke få afsat torsdag d. 5/1, så det bliver min sidste torsdag aften.
Jeg vil gerne ned i tid, så i stedet flytter jeg til hveranden lørdag fra d. 14/1 <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Din danske Girl Next Door skrev, for 27 minutter siden:

Hej @Jakoblaursen

Det er korrekt at jeg stopper på torsdag aften. Jeg kunne ikke få afsat torsdag d. 5/1, så det bliver min sidste torsdag aften.
Jeg vil gerne ned i tid, så i stedet flytter jeg til hveranden lørdag fra d. 14/1 <3

Øv mange af os kan ikk slippe væk i weekenden

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen jr. skrev, for 37 minutter siden:

Øv mange af os kan ikk slippe væk i weekenden

Hej @jensen jr.

Det er lidt træls <3
Måske tager jeg en hverdagsvagt i ny og næ, hvis en af de andre piger gerne vil have fri. Jeg annoncerer & opdaterer løbende mine vagter på min Instagram og på Danske Massagepiger & AL ;-*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Din danske Girl Next Door skrev, for 52 minutter siden:

Hej @jensen jr.

Det er lidt træls <3
Måske tager jeg en hverdagsvagt i ny og næ, hvis en af de andre piger gerne vil have fri. Jeg annoncerer & opdaterer løbende mine vagter på min Instagram og på Danske Massagepiger & AL ;-*

Fejl. Fandt selv svaret

Redigeret af tvr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Din danske Girl Next Door skrev, for 11 timer siden:

Hej @jensen jr.

Det er lidt træls <3
Måske tager jeg en hverdagsvagt i ny og næ, hvis en af de andre piger gerne vil have fri. Jeg annoncerer & opdaterer løbende mine vagter på min Instagram og på Danske Massagepiger & AL ;-*

Tak for den info. Jeg vil følge dine vagter og skriver i god tid, når der er en, der passer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...